Агро-Продовольча Рада запускає проект своїх гостин «Смакуй українське!». Мета – підтримка українського малого і середнього виробника та популяризація українських брендів серед широкого загалу. А також місце для неформального спілкування підприємців з представниками влади, медіа та різних громадських організацій.


Як зауважив голова Агро-Продовольчої Ради Іван Слободяник: «Це майже домашні посиденьки з великою метою – познайомити споживача з якісними і вишуканими українськими продуктами. І підтримати вітчизняного виробника, надавши йому унікальний майданчик для презентації свого продукту і можливості обговорити свої проблеми та пропозиції з тими, хто приймає в цій країні рішення».


Під час перших гостин свою продукцію представили:
46 Parallel Wine Group – молода перспективна виноробна компанія з трьома десятками міжнародних нагород;
«WineIdea» з ТМ «2020» – міцні крафтові напої високої якості;
Вілла Роз – домашня ферма, яка виробляє чисті та смачні молочні продукти;
JIFFY – равликова ферма, яка виробляє фаршировані равлики Escargot, равликову ікру, ніжне філе та інші равликові закуски.

Формат заходів – неформальний майданчик для спілкування агроасоціацій, виробників, журналістів та представників різних гілок влади. На кожній зустрічі АПР презентує по одному виробнику винної продукції, міцних напоїв та кілька виробників крафтових продуктів харчування.


 
«Це поєднання приємного з корисним. Тому ми запрошуємо виробників, які хочуть презентувати свій продукт, долучатись до гостин Агро-Продовольчої Ради. Можна запускати флешмоби у соцмережах на підтримку українського підприємця, а можна діяти. АПР обрала другий варіант», – підсумував Іван Слободяник.