Агро-Продовольча Рада запускає проект своїх гостин «Смакуй українське!». Мета – підтримка українського малого і середнього виробника та популяризація українських брендів серед широкого загалу. А також місце для неформального спілкування підприємців з представниками влади, медіа та різних громадських організацій.
![](https://afc.org.ua/wp-content/uploads/126107002_3689133587775643_7138871805369157075_n.jpg)
Як зауважив голова Агро-Продовольчої Ради Іван Слободяник: «Це майже домашні посиденьки з великою метою – познайомити споживача з якісними і вишуканими українськими продуктами. І підтримати вітчизняного виробника, надавши йому унікальний майданчик для презентації свого продукту і можливості обговорити свої проблеми та пропозиції з тими, хто приймає в цій країні рішення».
![](https://afc.org.ua/wp-content/uploads/126086517_3689133647775637_6068213586144065079_n-2.jpg)
Під час перших гостин свою продукцію представили:
– 46 Parallel Wine Group – молода перспективна виноробна компанія з трьома десятками міжнародних нагород;
– «WineIdea» з ТМ «2020» – міцні крафтові напої високої якості;
– Вілла Роз – домашня ферма, яка виробляє чисті та смачні молочні продукти;
– JIFFY – равликова ферма, яка виробляє фаршировані равлики Escargot, равликову ікру, ніжне філе та інші равликові закуски.
Формат заходів – неформальний майданчик для спілкування агроасоціацій, виробників, журналістів та представників різних гілок влади. На кожній зустрічі АПР презентує по одному виробнику винної продукції, міцних напоїв та кілька виробників крафтових продуктів харчування.
![](https://afc.org.ua/wp-content/uploads/126201597_3689133321109003_3529710978304310696_n.jpg)
«Це поєднання приємного з корисним. Тому ми запрошуємо виробників, які хочуть презентувати свій продукт, долучатись до гостин Агро-Продовольчої Ради. Можна запускати флешмоби у соцмережах на підтримку українського підприємця, а можна діяти. АПР обрала другий варіант», – підсумував Іван Слободяник.